رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دلیل مقارن شدن با ماه رمضان و تعطیلی عید فطر، قرار شده به جای یکم مرداد، ۸ مرداد برگزار شود.

سلامت نیوز:رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دلیل مقارن شدن با ماه رمضان و تعطیلی عید فطر، قرار شده به جای یکم مرداد، ۸ مرداد برگزار شود. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،محمدحسین پورکاظمی گفت: آزمون های ارتقاء و گواهینامه دستیاران پزشکی توسط سازمان سنجش پزشکی برگزار نمی‌شود بلکه توسط دانشگاههای علوم پزشکی، با تقاضای آنها و هماهنگی دانشگاهها برگزار می شود.
وی ادامه داد: این آزمون فقط با نظارت وزارت بهداشت برگزار می شود و امسال به دلیل مقارن شدن با ماه رمضان و تعطیلی عید فطر، قرار شده به جای یکم مرداد،8 مردادماه برگزار شود.
رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: سی و چهارمین دوره این آزمونها در 20 دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود و نحوه نمره‌دهی نیز براساس ارزیابی درون بخشی و آزمون کتبی است.
به گزارش فارس، دستیاران پزشکی برای ارتقاء از هر سال به سال بالاتر نیازمند گذراندن این آزمون هستند و دستیارانی که در سال آخر تحصیل خود هستند در آزمون گواهینامه که در واقع آزمون فارغ التحصیلی محسوب می شود، شرکت می کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha